Ako bloknut Kazaa a pod. ?

Pátek Únor 7 11:38:23 CET 2003

Martin Proks píše:
> Mate tam WinNT rada stanice, nebo W9x stanice? Kde maji lidi
> home? Pokud WinNT stanice, tak by snad slo si pohrat s pravy (anebo pri
> nejhorsim umele zaplnit disky), aby lidi nemohli na local zapisovat
> vic jak cca 100 MiB (proste nebude misto) a na jejich home na
> fileserveru kazdemu vyhradit 20 MiB. A uvidite, ze je to prestane
> hoodne rychle bavit kdyz zjisti, ze kaaza nema kam ukladat. Odhadem
> 20 MiB by melo na rozumnou praci stredoskolaka stacit. Tim se zbavite
> i problemu se zasiranim stanic hrama (aspon tema vetsima).
	Kvóty řeší některé problémy. Ale kvóty třeba na schránku s příchozí
poštou problémy víc přidělávají. Nejhorší je, když nemůžete použít kvóty ani
na houmy, protože máte moc malý disk a musel byste každému přidělit velikost
zhruba tak na .*rc soubory.
Já ale nejsem ze středoškolského sektoru a windows už vůbec nejsou můj obor.