Co je to oznacenie DMA pri RedHat distribucii?

Pátek Únor 14 14:02:39 CET 2003

Peter Hanusiak píše:
> Zdravim,
>
> pri RH 7.2 (alebo 7.1 nie som si uplne isty) som si vsimol na
> ftp sajtoch aj DMA adresar kde sa vacsinou nachadzali veci pre
> perl alebo python. V neskorsich verziach uz ziadne DMA nie je.
	Developer Module Archive. Bylo to naposledy v 7.1 jeste spolu
s powertools, od te doby dava RH prednost jedne kompaktni distribuci.
Veci se tykaly perlu (CPAN), pythonu, R a Zope.
Co vam chybi si muzete najit na freshrpms a podobnych mistech.