Linuxovy klub v Brne

Pátek Únor 14 14:52:16 CET 2003

Zdenek Pytela wrote:
> nasli by se tu lide ochotni ucastnit se +/- pravidelnych nebo i zcela

	Myslim, ze v Brne znam minimalne 4 takove kousky...:-)

> pak i konference byly uzitecnejsi nebo by na sebe lidi min kriceli.

	Pokud jsem zaznamenal, nazorove tabory jsou mimo jine rozlozeny
geograficky - Brno (moje malickost, ...), Praha (D. Lukes (?), P.
Kankovsky, D. Ohnesorg, P. Janik, ...), Liberec (Petr Kolar, P. Satrapa,
M. Kerslager, ..., Plzen (K. Zak, ...), SK (S. Meduna)... (mesta s VS
skolami nejsou nahodou!) => z tohoto pohledu by se muselo jednat o
vyjezdni zasedani (boze ja jsem tak starej, ze pouzivam tyto totalitni
terminy?:->) aby to melo smysl, ktery navrhujete....

PS: Vsechny jmena jsem psal z hlavy, omlouvam se, pokud prepis neni
presny...