OpenOffice

Petr Janda janda na mendelu.cz
Pátek Leden 17 13:19:59 CET 2003

Zdravim,
dovolim si preposlat emajl od brachy, trochu jsme spolu diskutovali
na tema OOo vs MSoffice.

Berte to jako dik lokalizatorum a drobne pripominky autorum (vim, ze ty
se maji posilat jinam).

Jeste podotykam, ze se jedna o wokeni verzi a "prvni dojmy". V MSoff
psal bracha diplomku a byl z toho dost nestastnej.

----- Forwarded message from XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX -----

From: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
To: Petr Janda <janda na mendelu.cz>
Subject: Re: OpenOffice

hraju si s tim asi 45 min, z "wordu" jsem nadsen, zatim jsem nenarazil na zadny nedostatek, v xls jsou u
grafu ok meritka, ale pro tisk nepouzitelne barvy, stejne jako v xls se bouhuzel neda udelat frekvencni
charakteristika a neumi to udelat carkovanou caru, pokud jsou body hodne huste :(

k packalku jsem se jeste nedostal
dik a tschus

Dne 17.1.2003 7:44:24 Petr Janda <janda na mendelu.cz> napsal/-a:
> Jestli jeste chces vyzkouset OOo, tak na
> ftp://ftp.linux.cz/pub/localization/OpenOffice.org/
> je lokalizovana verze 1.0.1 videl jsem tam i verzi pro win (cca 53Mega)

----- End forwarded message -----

Prcek

--

Petr 'Prcek' Janda          janda'at'mendelu.cz

Software is like sex - it's better when it's free.