(odpocinkove) GPL kod v komercni aplikaci

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Úterý Červenec 1 17:28:53 CEST 2003

On Tue, Jul 01, 2003 at 16:47:22 +0200, Ing. Pavel Janousek wrote:
> [...]

Kdo proti tomu brojí? Pokud je to dílo odvozeno od GPL, musím GPL ctít.

Pokud bude zadavatel chtít uveřejnit zdrojové kódy, nemohu mu v tom bránit.
V případě, kdy aplikaci nechce dále šířit, nemusí šířit ani zdrojové kódy.

Není mi jasné, proč je jeden z nás blbec a nechám si to vysvětlit.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz