(odpocinkove) GPL kod v komercni aplikaci

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Červenec 2 08:40:58 CEST 2003

	Koukam, ze nejsem sam, komu puvodni vyrok neni naprosto jasny a
misto objasneni se zanasi osobni utoky na odbornost, vystupovani,
slusnost... - rici o nekom, ze je blbec je tedy zrejme neslusne (to je
mi novinka, ale budiz - v tom pripade je ke mne neslusna 80%
populace:-))... - skoda, ze jste se vcera nedivali v hlavnich zpravach
na Nove na utrzky z vystupovani poslancu, zrejme by Vas dokonale
vyskolili o slusnosti verejneho projevu...:-(