META: E-maily mimo zaměření konference

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Úterý Červen 17 23:23:47 CEST 2003

   From: Ondrej Koala Vacha <koala na vju.cz>
   Date: Tue, 17 Jun 2003 23:10:54 +0200 (CEST)

   > Jestlize se ma diskutovat o pravidlech linux na linux.cz, melo by se tak
   > dit tady. V talk na linux.cz at se diskutuje o pravidlech talk na linux.cz.
   > Nechci se hlasit do jine konference jen proto, abych se mohl vyjadrit
   > k teto.

Důvod, proč to nechci diskutovat v linux na linux.cz je zřejmý: je to tam mimo
zaměření konference - i proto jsem e-mail označil v subjectu META, protože
to nemá s tématem nic společného, nicméně se předpokládá zájem účastníků
stejný, jako u Tebe.

Proč ještě více rozmělňovat konferenci s již tak velmi nízkou informační
hodnotou?
--
Pavel Janík

panic("Oh boy, that early out of memory?");
                  -- 2.2.16 arch/mips/mm/init.c