=?iso-8859-2:utf-8?Q?META:_E-maily_mimo_zam=EC=F8en=ED_konference?=

skim skim na psi.cz
Středa Červen 18 12:50:03 CEST 2003

On Wed, Jun 18, 2003 at 11:12:17AM +0200, Peter Hanusiak wrote:
> Moj nazor je, ze Linux je uz v sucasnosti obecne velmi siroky pojem a preto
> clenenie diskusnych skupin na linux.cz zaspalo dobu.
To je mozne.

> Napr. konferencie tykajuce sa Java problematiky su clenene na desiatky tem.
> Dovolim si Vas upozornit na stranku http://saloon.javaranch.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi
Ja si myslim, ze mas smysl delit konferenci jenom podle druhu prace
/multimedia, bezpecnost atd/ a ne podle toho jak dobry v tom jste,
jak uvadite nize.
Kdyz uz delit.

Osobne si myslim, ze se da daleko vice prace udelat s tim, aby se lide
chovali nejak rozumne a nepsali blbosti.
Z mych zkusenosti je to ovsem dost problem. Dost casto, kdyz nejakeho
cloveka /treba zacatecnika/ slusne upozornim, ze dela chybu, tak mi
odpovi ne zrovna vybirave. Samozrejme chyba muze byt u me, ale od toho
jsme lidi, abysme se domluvili.

> [...]
> linux na linux.cz v nejakom strednodobom meradle. A ako prve by som navrhol
> vytvorenie tychto 3 diskusnych skupin:
> Linux in General(beginner)
> Linux in General(intermediate)
> Linux in General(advanced)
> Samozrejme to by bol len zaciatok a dalsie specializovanie by pokracovalo.

> Taketo clenenie by uz samo osebe malo v sebe explicitne povedane ake su pravidla.
> A teda aj zaciatocnik by bol nuteny si ich aspon pozriet. Kdezto teraz tomu
> tak podla mna nie je. Zaciatocnik pravidla necita ale hned posiela otazku.
Myslim, ze zaklad je debilni otazky ignorovat.
Jde jasne videt, ze kazda slusna konference z tohoto vychazi.

S pozdravem
Michal Spacek
  Michal "skim" Špaček         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na psi.cz
 jabber: skim na njs.netlab.cz     user: debian, TeX