=?iso-8859-2:utf-8?Q?META:_E-maily_mimo_zam=EC=F8en=ED_konference?=

Peter Hanusiak peter na hanusiak.sk
Středa Červen 18 12:56:24 CEST 2003

On Wed, Jun 18, 2003 at 12:27:00PM +0200, kocek.kvetoslav na vestizol.cz wrote:
> Otazkou je jestli by v beginner skupine nekdo odpovidal...
> Stejne by byli vsichni prihlaseni do advanced, protoze tam
> jsou guruove.
Dovolim si s Vami nesuhlasit.
A mam na to dovod. Na tej linke co som poslal take konferencie su. A tam to funguje.
Preto sa opravnene domnievam, ze to bude fungovat aj tu.

A to slovo guruove by som uz nepouzival. Myslim, ze sme tu vsetci profesionaly a takyto
zargon je uz prezitok. Ostatne neznie to velmi profesionalne, pripada mi to skor
nieco s Underground sceny. Otazne je ci sa tu ucastnici konferencie citia byt
profesionalmi alebo hackermi z Underground-u.

Nad tym sa pozastavim, pretoze moja osobna skusenost je taka, ze akonahle sa konferencia
zacala uberat smerom viac k Underground-temam, zacinala byt viacej nevraziva. Kdezto
pri konferenciach kde sa uplatnoval profesionalny pristup (cisto pragmaticke hladisko)
sa aj pri negativnych reakciach ludia velmi kontrolovali. Mam pocit, ze toto je tiez
jeden z velkych problemov konferencie linux na linux.cz . Mam za to, ze prejavy Undergroundu
su vulgarne a ako dokaz uvadzam server hysteria.sk .
Tu by si mali spravcovia konferencie linux na linux.cz jasne odpovedat, ktorym smerom vlastne
chcu ist. Cestou elitarcenia alebo cestou profesionalneho pristupu, tak ako je to zabehnute
na renomovanych zahranicnych diskusnych skupinach.

--
Peter "Hanus" Hanusiak
E-mail: peter na hanusiak.sk