META: E-maily mimo zaměření konference

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Červen 20 18:48:11 CEST 2003

   From: Ondrej Koala Vacha <koala na vju.cz>
   Date: Fri, 20 Jun 2003 13:51:11 +0200 (CEST)

   > ale: 1. muze se jedna o nejakou oblast problemu, se kterou pracuji
   > zcela vyjimecne a nevyplati se tudiz investice do proniknuti problemu

Tudíž abych já nemusel investovat dvacet minut svého času, tak promrhám cca
5 sekund času cca 1000 lidí a cca 1000*1kB přenosových tras a cca 100*1kB
archivních systémů a disků lidí? To mi přijde jako neuvěřitelně sobecké
a netaktní!!!

Představ si, že jedeš v tramvaji a něco nevíš a potřebuješ to vědět hned -
zařveš do tramvaje, jestli to někdo neví nebo někomu zavoláš? A nebo to
počká až budeš doma?

   > 2. neni tolik casu, abych mohl dva dny hledat, kdyz to musi byt ted
   > hned (anebo nebyt vubec).

Od toho jsou konzultanti - pokud to musí být hned, tak si mohu zaplatit
nějakou podporu, kde to hned bude! Na e-mail se *nedá* spoléhat jako na
jediné řešení -> ten, kdo to dělá, neuvěřitelně riskuje a nechtěl bych být
jeho zákazníkem ani obchodním partnerem!

MS: a debilitating and surprisingly widespread affliction that renders
the sufferer barely able to perform the simplest task.
                  -- Mel White in private e-mail