META: E-maily mimo zaměření konference

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Červen 20 18:49:48 CEST 2003

   From: Milan Kerslager <milan.kerslager na pslib.cz>
   Date: Wed, 18 Jun 2003 19:00:22 +0200

   > No, jeste porad odebiram linux-kernel. Za dob extremniho provozu nebyl
   > problem 300 nebo 500 zprav denne. To tady asi nebude.

Tak to se velmi mýlíš. Navíc i struktura je velmi odlišná - v lkml je
podstatně méně OT příspěvků, přispěvetalé ve velké většině dodržují
References, takže je možné velmi jednoduše identifikovat thready
apod.

   > Nicmene prohlednout subjekty u 10000 zprav neni tak tezke (pokud
   > klient umi tridit thready) a nezabere to vic, nez 5 minut (spise bych
   > rekl, ze jsem s tim do 1 minuty hotov a zbydou mi 2-3 zajimave
   > thready, ktere stoji za to precist).

Ale to není opět není řešení příčiny, ale důsledku. Tohle už navíc každý
dělá a tudíž je to nepatřičný argument. Můj návrh je o úplně něčem jiném.

The arrangement of menu bar items differs from most other GUI programs.  We
think that uniformity of look-and-feel is boring, and that Emacs' unique
features require its unique menu-bar configuration.
                  -- An unknown author in Emacs 20 Antinews