META: Emaily mimo zamereni konference

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Červen 20 19:49:37 CEST 2003

   From: Pavel Kysilka <goldenfish na mamutik.ucw.cz>
   Date: Thu, 19 Jun 2003 01:45:41 +0200

Zdravím,

díky za odpověď.

   >  a) staci pouzit procmail ci nejaky klikaci nastroj v postovnim
   >  klientu.

nene, opět je to řešení až následku a nikoli příčiny. Je zbytečné to znovu
artikulovat - takto již musí každý postupovat pokud se nechce zbláznit.

   >  c) nebo chces-li posilat OT maily, tak musis taky prines neco do
   >  konfery (par odpovedi) .  ale to by bylo narocnejsi na reseni a kdo
   >  by to jako featuru zprovoznil.

Tohle se mi nelíbí - proč bychom měli rozlišovat mezi lidmi? Jak se dva
takový lidé liší pro někoho, kdo se právě přihlásil? Takový člověk uvidí OT
mail a řekne si: "Pohoda, tady se to může" :-)

   > IV) za toto bych take strilel - nezalamovane radky - rovnou filtrovat
   > a odeslat autorovi upozorneni, at to posle znovu. pokud ctete v linksu
   > ci w3m v textove konsoli 80x25 (ne v X-ech), tak skutecne je to peklo
   > cist a rolovat s textem.

A proč se k tomuto problému stavíte odlišně jako od OT mailů? Vždyť to snad
jsem udělat v procmailu taky! Máte odlišný metr a velmi subjektivní
názory - zkusme být objektivní.

   > V) signatury - beru je je to reklama jako odmenu, ze venujete cas teto
   > konfere. proc ne. ale nejak rozumne.  nic proti obrazkum, ale nejaky
   > rozumny limit radku by mohl stacit.  a lepsi je odkaz na vcard, nez
   > abych musel neco prepisovat do kontaktu.

Opět řešíme něco jiného - délka signatury je v Meta-FAQ specifikována. Jde
tedy o mnohem závažnější problém - nedodržování pravidel konference!

   > VI) dotazy zacatecniku - mozna by to chtelo dat do Meta-FAQ odkazy na
   > linuxove servery. kdyz zacatecnik napise do prohlizece www.linux.cz, tak
   > ocekava, ze to je to prave, co hledal a Meta FAQ mnohdy necte cele.

Jedním z prvních URL v Meta-FAQ je
http://www.phil.muni.cz/~letty/linuxfaq/...

Pokud někdo nečte pravidla, nepomůže mu bohužel žádný odkaz v nich.

P.S. Tak tohle už je dnes snad poslední odpověď, další mail-reading-session
následuje v neděli :-)

jfs (beta 0.3.4) has a major bug in "rm -rf tree/", so remove was done
twice for complete removal.