Software pre linux na linux.cz

Peter Hanusiak peter na hanusiak.sk
Úterý Červen 24 10:32:54 CEST 2003

Caute,

napadla ma moznost ako technicky vylepsit konferenciu linux na linux.cz .
Kedze som developer tak som sa zameral na technicke riesenie a z osobnej
skusenosti viem, ze mne by sa taka vlastnost pacila.
Problem je, ze to chce nieco naprogramovat a samozrejme asi trosku silnejsi
server ako doteraz (neviem co tam je teraz, ale na toto uz treba nieco
solidne).
V com spociva moje riesenie:
Mna castokrat na linux na linux.cz zaujima iba moj dotaz, je to sebecke ale
je to tak. Myslim, ze viacery sa tiez takto isto spravaju.
A vtedy by som privital, keby mi chodili iba odpovede na moj dotaz.
Teda prva vlastnost konferencie: moznost zapnut si prijimanie mailov iba
na svoj dotaz.
Toto je vsak naozaj dost sebecke, takze niekto by mozna chcel prijimat aj
ine spravy. Ale velmi ho drazdia maily kde je OT: v subjekte.
Cize druha vlastnost konferencie: moznost nastavit si blokovaci filter na
nejaky regularny vyraz pre subject, body, odosielatel, ... Proste presne
tak ako to ma mutt pri filtrovani sprav (to asi poznate).
No a analogicky druha vlastnost konferencie: moznost nastavit si akceptacny
filter. Cize budem mat pravidlo, ktore zakazuje vsetko ale tymto akceptacnym
pravidlom si poviem, ze ma zaujima vsetko co slovo iPaq bud v subjekte
alebo body. Samozrejme zase ten isty sposob ako pri predchadzajucom pravidle.
No a posledna vlastnost: kazdy uzivatel by si cez vlastne konto mohol na
webowom rozhrani vsetky tieto veci nastavit.

Mne sa zda tato vec ako zaujimavy OpenSource projekt, a viem si predstavit
perfektne riesenie cez JBOSS + TomCat + Apache + MySQL/PostgreSQL + Postfix
(no nejdem to presne rozpisovat, lebo kazda komponenta moze byt ina, podla
toho co kto preferuje).

Keby sa na to niekto odhodlal som ochotny sa podielat na vyvoji takeho
systemu. Samemu by sa mi to nechcelo robit.

Mozem poskytnut developersky server so vsetkym co by bolo nutne na testovanie.

Som zvedavy ci aspon niekto zdiela moje nadsenie pre takyto projekt :-)

Peter

--
Peter "Hanus" Hanusiak
E-mail: peter na hanusiak.sk