Software pre linux na linux.cz

skim skim na psi.cz
Úterý Červen 24 11:38:13 CEST 2003

On Tue, Jun 24, 2003 at 10:32:54AM +0200, Peter Hanusiak wrote:
Ahoj,

> napadla ma moznost ako technicky vylepsit konferenciu linux na linux.cz .
[skip]
> Som zvedavy ci aspon niekto zdiela moje nadsenie pre takyto projekt :-)
Osobne bych sel spise do vylepseni vyhledavani na webu.
Tam vidim docela dost nedostatku a vyhledavani podle jmena uzivatele,
ktery zacal thread by urcite slo udelat.
Plus nejake statistiky apod.
Myslim si, ze tohle by mohl byt pekny zacatek.

Bohuzel na muj mail ohledne konfigurace, jsem nedostal odpoved.
Takze co ted?

Ma to vubec smysl?
skim
  Michal "skim" Špaček         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na psi.cz
 jabber: skim na njs.netlab.cz     user: debian, TeX