Software pre linux na linux.cz

skim skim na psi.cz
Úterý Červen 24 12:44:26 CEST 2003

On Tue, Jun 24, 2003 at 11:41:22AM +0200, Ing. Pavel Janousek wrote:
> [...]
	Ja tohle znam, ale kdyz neco hledam, tak si nejsem zrovna jist, ze to
vyhledava tak jak chci.
Misto toho radeji vyhledavam pres google.

Priklad: chci najit nejake informace o "sendmail" - dam si 200 vyberu
a necham hledat.
	Objevi se mi neco, co se najde. Nikdy jsem tam nevidel dalsi listovani.
Zda se mi, ze vyhledanych veci je prilis malo na to, co vim, ze je v
archivu.
	kdyz vyberu 200 vyberu, tak po submitu se mi zase prepne vsechno na
20. Proc? Ja chci vetsinou vyhledavat podle podminek ktere zadam a
vyhledavam dalsim trosku jinym vyberem.

	Je mozne, ze je to muj subjektivni nazor, proto se ptam. Samozrejme ze
si to muzu dale resit na sve urovni.

	Dale mi slo o to, ze v tomhle nejsou statistiky, co se obcas posilaji
do konference. Treba k urcitemu danemu tematu. Nebo k urcitym lidem.
Nelze tam zobrazit cele thready najedou.

	A potom jak rikal kolega, kdyz zacnu thread, tak chci videt jenom
odpovedi na nej. Musim pomerne slozite najit ten thread a prochazet ho
dale. Hlavne v pripade, ze ten thread je stary, coz neni moc problem,
protoze konferou prochazi docela dost informaci.

	Pouze muj nazor, vetsinou si pomuzu nejakou jinou cestou, ale treba by
to nejak pomohlo.

skim
  Michal "skim" Špaček         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na psi.cz
 jabber: skim na njs.netlab.cz     user: debian, TeX