rozdil mezi GUI a TUI

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na softmatch.cz
Středa Červen 25 00:54:51 CEST 2003

Nojo, volba distribuce je otazka vkusu:-) Bez urazky:-))

--
Tomas Hlavacek
Softmatch s r.o.

GSM#: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html