Software pre linux na linux.cz

Peter Hanusiak peter na hanusiak.sk
Středa Červen 25 08:59:56 CEST 2003

On Tue, Jun 24, 2003 at 05:21:20PM +0200, skim wrote:
>   Tak uz mam odpoved od admina, sice z toho nic moc informaci nemam, ale
> alespon odpoved. :-)
A co ako je v tej odpovedi? Kde mozme ziskat archiv?
>   Ja mam navrh: zkusim shromazdit nejake skripty pro nejake dalsi prace
> z touto konferenci a udelat nejaky web, kde to bude uchovano.
> Plus nejaky dokument o dane problematice, co treba tedkom tady
> probirame v listu.
> To je minimum, co muzu udelat hned bez jakychkoliv dalsich informaci.
> Myslim si, ze se to muze ubirat docela dobrym smerem, takze uvidime.
No zalezi co tam bude na tom webe. Lebo ak som to spravne pochopil
tak tam budu informacie ako by sa to dalo spravit keby sa do toho
niekto pustil. To je pekne. Ale ja by som uz radsej presiel k realizacii.
Samozrejme analyzacia problemu je dolezita, ale toto mi pripada ako
dokumentovanie "zlocinu" :-)

--
Peter "Hanus" Hanusiak
E-mail: peter na hanusiak.sk