Software pre linux na linux.cz

Peter Hanusiak peter na hanusiak.sk
Středa Červen 25 11:43:23 CEST 2003

On Wed, Jun 25, 2003 at 11:28:12AM +0200, Daniel Hrbac wrote:

> zprávy 1-149799 má v digestech po 100ks stažené, klidně pošlu.

Ale to sme si nerozumeli. Uz mi dosiel este jeden mail ohladom toho, takze
asi som to naozaj zle napisal.
Ja nemam kapacitu na mirrorovanie Linux archivu a ani to nechcem robit.
Ja som navrhol, ze keby bol na linux.cz nejaky sikovny interface pre
pristup k archivu, tak by som sa pokusil nad nim spravit nejake sikovne
vyhladavanie.
Prelozene do slovenciny a cestiny:
Moj server spravi vo vlastnej rezii nejaky index pre tento archiv u seba
ale data zostanu na linux.cz. Ked sa bude niekto dotazovat pomocou mojej
sluzby tak moj system sa dohodne s linux.cz serverom a ziadane data
si od neho vypyta.
Abstrahoval som uplne od technickych detailov ale myslim, ze teraz je to
uz naozaj jasne kazdemu :-)
Samozrejme este nic nemam hotove, bol to len napad, myslienka. A vobec
neviem ci je vola verejne poskytnut tento archiv v nejakej rozumenej
forme.

Peter

--
Peter "Hanus" Hanusiak