Wifi + linux

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Sobota Listopad 8 10:44:32 CET 2003

RT
==
>zadna namaha by to byt nemela...:)
>vyber si wi-finu a pak si zjisti jak je to s funkcnosti v linuxu ale
>myslim ze to nebude jako s winmodemama

To me zajimalo, protoze jine vyuziti pro tu kartu nenajdu neb u nas nikdo
rozumný neposkytuje pripojeni na net pres Wifi a vlastne ani jinak nez pres
modem. Ale mame tu cerpacku kde je volny pristupovy bod takze mam v umyslu
obcas stáhnout nejaky data pres ni. Jak je to s rychlosti stahovani dat v
realu? RT

--
[kowalski na localhost /]#

< kowalski (zavinac) maxxluxx (tecka) cz >
< kowalski (zavinac) jabber (tecka) cz>
< icq#58206009 >
=ceska lokalizace aplikace Enigmail=
======http://enigmail.spi.cz/=======