RE: certifikát jakosti jen s produkty M$

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Úterý Září 23 08:59:29 CEST 2003

	Myslim, ze to jasne svedci o profesionalite dotycne certifikacni autority - mozna by nebylo od veci podniknout kroky, aby o tuto akreditaci prisla.

	Priznam se, ze jemne nuance certifikace rady ISO 900X mi sice unika, ale domnivam se, ze to je o postupech a evidenci a nikoli o konkretnim produktu ci software => s MS vs. Linux apod. to nema vubec nic spolecneho.

	Zakladni norma je asi tak o tom, ze vime co delame a umime to popsat, vyssi pak, ze dokonce jsme schopni hledat v evidenci atd... nic svetoborneho nebo MS depend...