Fakta?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Únor 25 15:59:42 CET 2004

Lubomir Odraska napsal(a):
> Omlouvam se za spam, ale tohle jsem musel poslat. Marketing M$ se opet vybarvil. Nejsem ortodoxni linuxak, ale nad timto clankem mi zustal rozum stat....
>
> www.microsoft.com/cze/fakta
>
> trosku zbesile.....

Grrrr prostě windows je nejlepší, nejlevnější a tak by mě zajímalo proč
se jako servery linux prosazují a poslední dobu i jako desktopy :-)

Prostě můj PC je nejlepší oproti všem ostatním desktopům v internetu,
moje Fedora je nejlepší z linuxů na desktopu. :-))))))))

PS. přesuňme to do talk na linux.cz a tam si můžeme poklábosit :-)

|    ICQ    179223500                    |