Fakta?

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Sobota Únor 28 10:00:28 CET 2004

On Wed, Feb 25, 2004 at 16:21:12 +0100, Petr Vejsada wrote:

> trochu od veci - napred jsem si myslel ze M$ flooduje sam sebe, ale trva to uz
> 3 nedele. Pro me je totiz obsah teto stranky nasledujici:
> pokud jdu pres proxy. Bez proxy z Konqueroru  je takovyto:
>
> msxml3.dll
>  error '80072f76'
> The requested header was not found
> /library/toolbar/3.0/vb.asp, line 34
> pekne, ze ?

> jo, asi to bude susenkama, ty ja nepapam. Ale ze z toho vznikne flood, no, je
> to M$ podobne, co se vlastne divim.
> Petr Vejsada

Sušenkama to není. Stačí schovat hlavičku User-Agent: a msxml3.dll error
'80072f76' je na světě. Ostatně ta hláška vypovídá, že "The requested header
was not found", ale už neuvádí, která z hlaviček je nezbytná.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz