Free software a používání non-free programů

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Neděle Leden 25 23:13:46 CET 2004

   From: Vlastimil Ott <junk na e-ott.info>
   Date: Sun, 25 Jan 2004 21:57:00 +0100

   > Zadny. Pokud nesoudite podle ksichtu, barvy kuze nebo pouzivaneho
   > programu. Vy minimalne podle toho programu ano. Necim mi to zavani...

Přečtěte si ještě jednou, co jsem napsal (a zde ještě jednou
ocitoval). S M. Kyselou si normálně dopisujeme a dokonce jsme spolu na
několika projektech i spolupracovali. Nicméně, se s ním opravdu nebudu
bavit o tom jednom konkrétním tématu (kterého se týkal původní privátní
dopis), neboť si myslím, že je to podobné, jako když si někdo v BMW Z5
přijede pro sociální podporu.

   > ale podle pouzivaneho programu. Blby program, a vy podle neho
   > usuzujete na to, jestli je dany clovek dostatecne hodny toho, abyste
   > s nim mluvil.

To jsem nikdy nenapsal. Přečtěte si ještě jednou, co jsem napsal.

   > Cist je (taky) nebudu. Programy si vyberu podle moznosti, situace
   > a ucelu. Ne pro to, abych byl 'free' (dle Stallmana).

To je svobodná volba každého. Máte právo si takto zvolit. Je to právo
každého.

   > Tato konference jde do haje.

Souhlasím s vámi a již několikráte jsem na to upozorňoval. I proto posílám
tuto odpověď pouze do talk na .

Linux hackers are funny people: They count the time in patchlevels.
                  -- Martin Josefsson in linux-kernel