OT: Dominátor (Re: Modem SM56)

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Leden 25 23:41:45 CET 2004

Vlastimil Ott napsal(a):
> Dominator wrote:
>
> Vis, co, Skodo?

> Vlez mi na zada, jsi nenapravitelny pripad.
>
> --vo

Další koho škoda otrávil :-)

Pane škodo je to jednoduché kupte si suse dostanete k tomu i knihu a
pokud ani potom to nezvládnete tak vám není pomoci.

Podle vašich dotazů vám na tom PC nefunguje nic, nebylo by lepší říci co
funguje :-)

Jinak myslím že na toto odpovídejte spíše v talk na linux.cz
(Obzvláště jak si chcete pokecat o čtení manuálových stránkách,
dokumentaci a podobně.)

|    ICQ    179223500                    |