Rozhovor nekolika lam...

Martin Kysela bugtraq na centrum.cz
Pondělí Leden 26 17:05:56 CET 2004

Jeste jednou - potrebuji mit k dispozici postu i v pripade, ze je pocitac
off-line (coz je pomerne casto). To mi webove rozhrani nektereho freemailu
neumozni.

Mate-li jeste nejaky navrh, sem s nim. :-)

Jak rikam - ja situaci resim nebo se o to alespon snazim. A jak jsem
predeslal, mozna uz v prubehu tohoto tydne se mi to podari dotahnout do
zdarneho konce a opet budu mit GNU/Linux i na pracovni stanici.

To je ale trosku daleko od toho, cim tato diskuse zacala. A to je fakt, ze
jste me pasoval do role cisteho windowsaka a outlookare, ktery nema ani
potuchu o tom, co ze to vlastne GNU a svobodny software je. A to na zaklade
toho, ze Vam pisu z MS Outlooku - Vy ovsem dal nezkoumate proc tomu
tak je a moje argumenty prehlizite.

Martin Kysela

-----