Rozhovor nekolika lam...

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pondělí Leden 26 18:17:33 CET 2004

   From: Pavel Janoušek <janousek na fonet.cz>
   Date: Mon, 26 Jan 2004 18:01:38 +0100

   > 	Ja bych pro zmenu mel vyhrady ke cross-postingu, ktery je obecne
   > nevhodny snad jeste vice nez nejakych 72 znaku na radek.

Konference talk na linux.cz a linux na linux.cz není možné považovat za dvě
odlišné konference. talk slouží pro sbírání toho, co v linux@ nemá co
dělat. O čtenářích talk@ se předpokládá, že jsou schopni toto odlišit.

Crossposting je něco úplně jiného než si myslíš.

Cituji:

[Usenet; very common] To post a single article simultaneously to several
newsgroups. Distinguished from posting the article repeatedly, once to each
newsgroup, which causes people to see it multiple times (which is very bad
form). Gratuitous cross-posting without a Followup-To line directing
followup articles to go to inappropriate newsgroups when people respond to
various parts of the original posting.

   > 	Jak vidis, i mne dela pak problem udrzet nit...

To se ani nedivím, protože používáš pro čtení pošty a news buď naprosto
nevhodného klienta nebo máš špatnou organizaci práce.

   > 	Dobre, takze konstruktivne k pozadavkum - TXT file a teminalovy
   > klient (telnet), potrebujes vice?

Zapomněl jsem se zmínit ještě o dalších požadavcích autora a předpokládal
jsem, že si přečteš jeho původní dopis. Umí přeci Tvůj klient thready,
nebo ne? V summary bufferu Gnus stačí stisknout C-^.

Can you try to find a workaround at work?
(I guess you don't need a homearound at home. ;-)
                  -- Richard Stallman <rms na gnu.org> in emacs-devel