posunuty cas v postfixu oproti zbytku systemu

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Úterý Březen 23 10:06:35 CET 2004

Dobry den, vcera jsem resil s kamaradem zajimavy problem. Ma spravne
nastaveny hard i soft cas na serveru, nicmene postfix si tvrdosijne
pracuje o 6 hodin zpet.. Na internetu jsem narazil na podobny problem kde
resenim bylo nakopirovat do souboru /var/spool/postfix/localtime obsah
souboru /etc/localtime. Coz bohuzel u nas nepomohlo. Ted jsme ve stavu kdy
mame obsahove shodne soubory /etc/localtime + /var/spool/postfix/localtime
+ /usr/share/zoneinfo/Prague nicmene postfix ma porad cas o 6 hodin
posunuty oproti zbytku. Bohuzel jsem si nevzal sebou verze pouzitych
balicku ani jadra, ale je to mdk 9.2. Nesetkal jste se prosim nekdo s
podobným problemem? pripadne jak to cele umravnit. Dekuji za kazdou radu.
S pozdravem RT