Ia-ti un lot de casa la mare cu 100 euro/luna!

Webmaster info na black-sea-residence.com
Úterý Červenec 26 19:22:44 CEST 2011

 <http://newsletter5.black-sea-residence.com//lt.php?id=ZRkBV1MBAldbBU0FVE4BVQwBB1A%3D>

 Ma opresc si-am sa incerc sa va ademenesc, in cazul in care pozele nu
vorbesc de la sine, folosindu-ma de cuvinte pentru a va transmite
propria mea impresie.

 In cazul in care nu ati avut ocazia sa vizitati aceasta zona superba,
va invit s-o faceti.

 Aceasta plaja, inca neexploatata, m-a inspirat sa scriu aceste
randuri. Departe de agitatia orasului te bucuri, in liniste, de
virginitatea peisajului.

 <http://newsletter5.black-sea-residence.com//lt.php?id=ZRkBV1MBAldbBU0FVE4BVQwBB1A%3D>

 Considerati-ma de moda veche, dar este sublim sa-ti mangaie auzul
marea, fara sa-i fie inlocuita "muzica" cu cea de club, sau de orice
altceva. Refuz sa cred ca mersul pe plaja marii si-a pierdut
semnificatia, ca inlocuim stresul cotidian cu agitatia si frustrarea
de a gasi, necontenit, noi distractii...

 Cred ca merita, din cand in cand, sa-ti auzi propriile ganduri. Fara
sa te incarce mirosuri amestecate, grase si incarcate, inspiri aerul
curat, inspiri marea, asa cum este ea. Inca ne ajuta sa ne regasim,
chiar si pentru cateva clipe. Natura, campurile insamantate, nisipul
si marea si... fara sa cred ca am omis ceva, si tu. Meriti ceva
sublim, o noua incantare veche, sa te bucuri de ceea ce-ti ofera
natura in simplitatea ei.

 <http://newsletter5.black-sea-residence.com//lt.php?id=ZRkBV1MBAldbBU0FVE4BVQwBB1A%3D>

 Plajele au peste 300 metri latime, fiind singura parte virgina a
litoralului Marii Negre, a caror frumusete salbatica fascineaza, in
aceeasi masurara, atat localnicii, cat si turistii care se opresc sa
le admire.

 Noi va oferim posibilitatea sa deveniti proprietarul unui lot de casa
cu vedere catre de 500 m.p. in Complexul Black Sea Residence, loturi
cu un pret cuprins intre 6000 si 8500 Euro.

 Modalitatea de achizitionare este foarte simpla, fara documente care
sa ateste venitul, fara giranti, doar pe baza Cartii De Identitate si
a unui avans de minim 200 Euro (in cazul Contractului de Vanzare .
Cumparare, caz in care intabularea se face direct pe numele
dumneavoastra) sau cu avans 0 (zero) in cazul Antecontractului de
Vanzare . Cumparare (antecontract ce se declara la Cartea Funciara),
suma ramasa din pretul terenului fiind impartita in 60 de rate egale,
fara nicio dobanda.

 Pentru detalii suplimentare, va rog, vizitati site-ul
www.black-sea-residence.com
<http://newsletter5.black-sea-residence.com//lt.php?id=ZRkBV1MBAldbBU0FVE4BVQwBB1A%3D>

 <http://newsletter5.black-sea-residence.com//lt.php?id=ZRkBV1MBAldbBU0FVE4BVQwBB1A%3D>

 O zi frumoasa,

 Mihaela Rosiu Tel. : 0741 199292

 info na black-sea-residence.com <mailto:office na black-sea-residence.com>

 www.black-sea-residence.com
<http://newsletter5.black-sea-residence.com//lt.php?id=ZRkBV1MBAldbBU0FVE4BVQwBB1A%3D>

 /In conformitate cu legea 365/2002 privind comertul electronic, acest
mesaj nu este si nu poate fi considerat SPAM, deoarece:/

 /- contine datele necesare de identificare si instructiuni de
dezabonare; /

 /- acceptarea de primire a ofertei nu va implica financiar; /

 /- adresa d-voastra de e-mail a fost facuta publica de catre dvs.
prin afisari cu caracter publicitar; fie intr-un ghid de afaceri sau
am primit-o cu ocazia unor intalniri sau contacte de afaceri, fie a
fost selectata dintr-o baza de date la care dvs. ati subscris; sunteti
in baza noastra de date ca urmare a unor corespondente anterioare;
sunteti un client al companiei noastre./

 /- acest mesaj va este adresat cu scopul de a va invita sa
beneficiati de serviciile companiei noastre si va este transmis in
dorinta de a va tine la curent cu cele mai noi si mai profitabile
servicii pe care vi le putem oferi. /

--
If you do not want to receive any more newsletters,
http://newsletter5.black-sea-residence.com//lt.php?id=ZRkBV1MBAldbCk0FVE4BVQwBB1A%3D