Hledani zamestnancu ve velke spolecnosti ID: 649208

lotekar6 na kolorwroclaw.pl lotekar6 na kolorwroclaw.pl
Pondělí Únor 24 15:01:23 CET 2014


Vazeny partnere,
Spolecnost Credit Saison je prednim ucastnikem trhu v oboru univerzalnich, 
na zakazniky zamerenych Financnich instituci a jednou z nejvetsich 
financnich organizaci v Evrope. Jakozto jeden z prednich financnich 
partneru Francouzske ekonomiky a jeden z hlavnich evropskych hracu 
podporuje Banka Credit Saison projekce svych zakazniku na svete. Spolecnost 
zajistuje v plnem rozsahu maloobchodni bankovnictvi a souvisejici 
specializovane podnikove sluzby: spravu majetku, faktorovani a leasing, 
spotrebitelske financovani, korporacni bankovnictvi.
Pri svem usili o asistenci v ekonomice je Credit Saison vyjimecna take 
svymi aktivnimi a inovativnimi zasadami socialni a ekologicke 
zodpovednosti. Skupina se umistila na spicce tri zebricku spolecnosti 
Novethic, ktere hodnotily korporacni socialni zodpovednost a zodpovedne 
vykaznictvi dle udaju od 31 nejvetsich Evropskych financnich organizaci a 
pojistovacich spolecnosti.Jakozto financni asistencni manazer ve 
spolecnosti budete poskytovat vysoce kvalitni sluzby financni podpory 
Vedoucimu Financi. Sefovi Financi budete poskytovat podporu pri priprave, 
navrhu a analyze spravnich ucetnich informaci, jakoz i pri analyze 
rentability. 

Zodpovednosti: 
* Pripravovat prirustkove a zalohove deniky;
* Spolu s generalnim reditelem budovat pracovni plan;
* Asistence pri beznem provozu financniho oddeleni, s tim, ze budete platit 
dodavatele;
* Provoz peneznich toku;
* Podpora placeni pochazejicich od nasich klientu;
* Uzivat zpracovaci system WUnion/MGram;
* Obchodovani administrace vcetne pripravy hodnoceni spotrebitelu, 
ilustraci zabyvajicich se modely a kontrolou toho, zda jsou realizovany 
vsechny pozadavky;
* Navazovat spojeni s emailem a po telefonu s podnikovymi zakazniky;
* Priprava zadosti z reviznich schuzek s zakaznikem;
* Administrace korespondence s spotrebiteli a modernizace baze dat;
* Sledovani plateb poplatku ze strany klientu;
* Implementace maloobchodnich metod a kampani;
* Organizovani zpravodaju a elektronickych prehledu;
* Organizovani akci a seminaru;
* Prijimat databazi k budovani obchodnich prilezitosti;
* Nasledne kontaktovat mozne klienty po forech nebo marketingovych 
kampanich;
* Je-li to mozne, privadet potencialni klienty;

Osobni/Technicky popis :
* Musi mit schopnost ovladat zmeny a rizika;
* Musi mit vyborne komunikacni zkusenosti, pisemne i verbalni;
* Musi mit schopnost rozhodovat problemy;
* Musi byt silny tymovy hrac;
* Musi mit vyborne meziosobni zkusenosti;
* Dobre planovaci a organizacni dovednosti;
* Musi mit schopnost prikladat ruzne priority pracovnim ukolum a dodrzovat 
neuprosne casove limity;

Strucne CV adresujte na e-mail: cz.brand na aim.com
S pozdravem, Kevin Hart

Vacancy ID: 649208
Date: 24.02.2014



Další informace o konferenci Talk