MySQL - jako verzi?

Středa Prosinec 15 16:05:44 CET 1999

> Nekolik lidi mi vsak tvrdilo, ze nektere verze MySQL i ze stabilni rady jsou
> obcas dost buggy. Ptal jsem se proto, abych se ujistil, ze nektera
> z tech, kterou bych pouzil (konkretne posledni stabilni a doporucena)
> neni na tom nejak tak. Dekuji mnohokrat.

Podstatne (alespon pri pouziti charsetu czech) je to, ze v 3.22 rade
s tim byly problemy a abych rekl pravdu, ja uz jsem se touto radou
nezabyval. Rada 3.23 je z tohoto pohledu stabilni. Prave proto jsem
napsal to rozliseni -- bud chci stabilni cestinu, ale pak musim
prekousnout ten alpha status (mailinglist ukazuje, ze ta alpha je
tam kvuli okrajovym portacnim problemum na nekterych platformach,
nikoli kvuli chybam v jadru), nebo chci rock stable 3.22, ale pak bych
to nemel prekladat s --with-charset=czech.

   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, MTB, Spain.