Nova verze postgresu

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Prosinec 28 11:59:16 CET 1999

On Tue, 28 Dec 1999, Radek Kanovsky wrote:

> V TODO se pise, ze v pristi verzi bude odstranen limit na delku
> SQL prikazu. Bude ovsem odstranen i limit na velikost radku tabulky?

Viz. TOAST projekt (jak uz nekdo poslal link).

> Chystaji se nejake zmeny ohledne prace s large objekty?

 Asi ne:-( Ja jsem navrhoval nejake veci (komprese, dump), ale neni o to
zajem. Proste az padnou limity na radky a query tak LO bude asi jen vyhnivat
a zanikat.... ale zas tak rychle to nebude - dost lidi to pouziva (me LO
pripada i jako zajimava vec - i kdyz naprosto samorostla).

Z dalsich zmen me napada:
	- komprimovany datovy typ
	- asi padne i limit na velikost VIEW
	-> JOIN
	-> FOREIGN KEY (slava :-))
	- uplne prepsany klient psql (ma konecne historii)
	- formatovani cisel/datumu/casu
	- fix nejakych bugu
	- a mnoho dalsiho...

Ono mozna neco z toho se dostane ven v plne podobe az v 7.1 (tam snad bude
prepsan i manager funkci).