Netradicne informacie

vladimirk vladimirk na telecom.cz
Středa Prosinec 29 16:01:18 CET 1999

Peter Mann <mann na tuke.sk> píše v diskusním
příspěvku:199912281152.MAA12856 na ccsun.tuke.sk...
> Zdravim,
> v ramci postgradualneho studia mam urobit resersne spracovanie temy:
>
> Spracovanie netradicnych informacii v objektovo orientovanych databazovych
systemoch.

> Ide hlavne o graficke informacie a podobne ... ma niekto z Vas chut
nakopnut ma spravnym smerom niekde na www? :-)))) Zhanam najma teoreticke
principy - pripadne aj vyuzitie v existujucich DB systemoch (PostgreSQL a
ine)

> Velmi pekne dakujem a zelam uspesny vstup do roku 2000.
>
> 5o

Vrele doporucuji vyhledat si dokumenty publikovane Prof. Hansem Kriegelem z
oblasti "Spatial Database" a datamainingu, ktere jsou dostupne po internetu.
Resi se tam ruzne zajimave problemy.
Ing. Vladimir Kapic
vladimirk na telecom.cz