PHP, Oracle a cestina

Martin Horak pop3MH1 na sce.cz
Čtvrtek Listopad 4 11:57:05 CET 1999

> a nastavi se Vam promenna prostredi dobre? zkuste si zkontrolovat toto
> nastaveni - jestli nahodou mezera v CZECH REPUBLIC Vam nezpusobi
> nastaveni jen NLS_LANG=CZECH_CZECH. V konzoli se take musi napsat export
> NLS_LANG="CZECH_CZECH REPUBLIC.EE8ISO8859P2" (vcetne uvozovek)

Nastavi se dobre - hned za putenv ve skriptu mam
echo getenv('NLS_LANG')
a vraci to spravnou hodnotu.
Mohl by byt problem v tom, ze to je Oracle 8i?
Nebo v tom, ze jsem se pokusil z cele ditribuce vypreparovat pouze
klienta? - to jeste zkusim.

> Nebo pro prvni priblizeni pouzit

>     american_america.EE8ISO8859P2

To jsem take zkusil, bez vysledku (vystup se nezmeni).

Problem ale bude asi nekde jinde - viz vyse.
Cele se to chova dost podivne - nekdy se to pripoji k databazi, jindy
ne s chybou
ORA-12154 (The service name specified is not defined correctly in the
TNSNAMES.ORA file.)
nebo ORA-12705 (The NLS parameter value specified in an alter session
statement is not valid or not implemented.)
Takze si myslim, ze si to bud nerozumi s verzi 8i, nebo jsou
klientske knihovny spatne vyseparovane - neco tam chybi.

--
Ing. Martin Horak
SCE a.s. Decin