Datum: DATE v PHP+MySQL ?

vladimir.vlach na pcnet.cz vladimir.vlach na pcnet.cz
Čtvrtek Listopad 4 17:37:31 CET 1999

NO doufam, ze jsem pochopil co chcete. Zkuste toto:

SELECT datum, DATE_ADD(datum, INTERVAL 6 DAY)
FROM vase_tabulka
WHERE neco=nekde;

Takto Vam to vypise 2 pole:
prvni bude normalni datum, ktere mate v DB
druhe bude vys uvedene + 6 dnu.

No a jestli budete chtit ten vystup zformatovat do dd/mm/rrrr tak ja osobne
to resim az v PHPku, ale lze to opet resit na strane MySQL pomoci funkce  -
DATE_FORMAT(date,format)  -

Viz opet manual.

Vse resim za predpokladu ze datumy mate v databazi MySQL v poli date.

Vlada Vlach
--<PRE>
+=-=-=-=-=/ // /-=-=-=-=-=-=-=-=-+-=-=-=-=-=-+---------------------+
|        / // /   Vladimir VLACH > ))))))))  |    \/ |_ /\ |) /\   |
|__ __  / // /   Admin of ICQ.CZ > ((((   \  | Age       -       20|
|\ \\ \/ // /  http://www.icq.cz > \\\   6 6 | Nick      - Vladaman|
| \ \\/ // / http://www.pcnet.cz >  \C     7 | ICQ UIN#  -  9511246|
|  \ V /V /  email: vlach na icq.cz >   \   _-) | Location  -     Brno|
+---\_/\_/-=---=---=---=---=---=-+-=- ) ( =-=+---------------------+
PC Net CZ - servis a prodej pocitacu IBM (R)
</PRE>

                    Lubor Kolacny
                    <kolac na lundeg        To:     databases na linux.cz
                    aard.cz>             cc:
                                         Subject:     Re: Datum: DATE v PHP+MySQL ?
                    04.11.1999
                    17:21
                    Please
                    respond to
                    databases

To jo, ale ja bych rad  zobrazil v html "date ; date + 6" a v nasi
strukture dd/mm/rrrr, zalezi to na
serveru, mysql nebo php?

Dekuji
Lubor Kolacny