Triggery v PostgreSQL

milan_gallo na pabk.sk milan_gallo na pabk.sk
Pondělí Listopad 22 14:08:58 CET 1999

Dobry den,

Precital som si clanok v LN 11/99 kde som sa
dozvedel ze Postgre umoznuje pisat triggery okrem
C-cka aj v "PL/pgSQL".
Po zbeznom prestudovani manualov k Pg (tusim k verzii 6.4)
som vsak nenarazil na implementaciu prikazov ktore by
pripominali "procedural language", mozno som len zle hladal.
Moznost vyuzitia C sa my zda vhodna, ale predsa len s ohladom
na fazu v akej sa nachadzam nechcem prehliadnut ziadnu
z moznosti.

S pozdravom

Milan Gallo

PS: Ak som to v manualoch prehliadol, tak
       prosim o miernu reakciu, Dakujem.