Oracle PL/SQL a "dynamicke" spousteni procedur

Jan Serak sherry na pikebo.cz
Středa Listopad 24 09:46:43 CET 1999

Vladimir Naprstek wrote:

> Dobrý den,
> mám takovou prosbu, lze v PL/SQL zařídit, aby se daly spouštět
> procedury, jejichž název a počet bude znám až za běhu programu?
> Mám v úmyslu jednu aplikaci, která bude sestávat z několika "modulů",
> které budou mezi sebou nezávislé a budou doplňovat základní část
> aplikace. Každý modul bude přidávat určité množství dat a já potřebuji,
> aby se všechna data (tzn. ze všech modulů) dala vypsat z jedné procedury
> v té základní části. Zatím jsem si představoval něco jako tabulku s
> názvy procedur, které budou vracet data vždy pro svůj modul. No a
> [...]

Pro Oracle8 bych to asi psal v C (s OCI) s tim, ze ony zakladni funkce
by byly storovany v databazi. V Oracle7 to nejde a neni jine zbyti
nez package dbms_sql (umi spoustet libovolny SQL prikaz, snad umi
i PL/SQL blok).

					J. S.