OT: Re: php3 (Was: Re: SQL versus vlastni reseni)

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Duben 3 15:01:59 CEST 2000

On Mon, 3 Apr 2000, Pavel Kolesnikov wrote:

> jave. U
>
> Proto, aby byl rychlejsi a prenositelny atd... jaky uz jsou
> proste duvody, ze lidi pouzivaji Javu.

 Ty dovody znam a proto to chapu na strane klienta. Prenositelne je
i C, ktere mi pripada na psani serveru lepsi...

> Proc by se nemohlo psat v jave, kdyz se pise v perlu, pythonu...?

No, otazka je co se pise. Jak jsem psal predstavuji si dost robustni
aplikacni server (..atd). Umite si predstavit servery MySQL, Oracle,
sendmail apod. napsane v jave, perlu...

> A malinky duvod muze byt i v tom, ze Java a XML jsou dnes proste
> velmi popularni sluvka :)

 :-)

						Karel

PS. sorry, uz je to OT.