Oracle & Message 730,731,732

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Středa Duben 5 10:56:02 CEST 2000

Dobrý den,
v sqlplus zadám příkaz describe tabulka a výpis začne těmito řádky:
Message 730 not found;  product=SQLPlus; facility=SP2
Message 731 not found;  product=SQLPlus; facility=SP2
Message 732 not found;  product=SQLPlus; facility=SP2
pak se zobrazi už to co jsem chtěl.

Zkusil jsem toto zadat v svrmgrl a tam to pracuje dobře (a česky).
Nevíte, co bych mohl mít špatně?

Ora 8.1.5.0.2, proměnné prostředí ORACLE_BASE, ORACLE_HOME, ORA_NLS33,
ORACLE_SID a NLS_LANG mám nastaveny a myslím, že dobře.

P.S. je nějaký podrobnější výpis definice tabulky, než describe?

--
Vladimir Naprstek
e-mail vladimir.naprstek na prodeco.cz