Spojeni s databazi

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Duben 13 10:14:54 CEST 2000

On Wed, 12 Apr 2000, Honza Pazdziora wrote:

> Taky Interbasi neumim, ale treba MySQL po dlouhe necinnosti spojeni
> zavre. Coz v mysql klientovi vede na hlasku, ze lost server during
> query a mysql klient se reconnectne. Ale k tomu shozeni spojeni tam
> muze dojit.

 Nevim jak Interbase, ale treba Oracle ma alespon pokud se pamatuji moznost
nastaveni IDLE_TIME nekde v CREATE PROFILE. Mozna, ze neco takoveho umi i
IB. No, mozna manual rekne vice...

 (Jake mate zkusenosti z IB? - Ja jsem to zrovna vcera nainstaloval na WinNT
a jeste to chci nainstalovat na Linux a zkusit replikace. Tak jsem zvedavy
na pripadne dalsi informace :-)

							Karel