MySQL Win32 -> Linux

Viktor Langer vlanger na sigmahra.cz
Sobota Duben 15 06:41:17 CEST 2000

Zdravim vsechny,
mam jeden laicky dotaz. Pripravuju jednoduchou prezentaci
Appache+PHP3+MySQL.
Cele to pobezi pod RedHatem. Pro ucely vyvoje a naplneni dat do DB jsem si
tutez
kombinaci nainstaloval pod W95. Vytvoril jsem si zakladni cast prezentace
vcetne
par dat v databazi - vse chodilo OK (samozrejme po nekolika tydnech). Lec
ted jsem konecne
dostal cilovou masinu s nainstalovanym Linuxem vcetne vseho ostatniho a s
udivem
(hodnym naivite mne vlastni) jsem zjistil, ze nelze databazi mnou vytvorenou
pod win32
jenom FTPckem pretahnout do MySQL pod Linuxem. Pokud to tak provedu, bud mi
MySQL
hlasi pri pokusu o pripojeni se k teto databazi, ze nenaslo v DB zadny
zaznam (to v tom
lepsim pripade), ve vetsine pripadu to vyhodi chybu segmentace a vubec to tu
databazi
nenaconectuje.

Delam neco blbe, nebo je blbost chtit od databaze prenositelnost datovych
souboru mezi OS?
Pokud ano, jak nejlepe pretahnout data z jednoho systemu do druheho (data
vcetne
struktury tabulek)?

Dik za kazdou radu.
Viktor Langer vlanger na sigmahra.cz