MySQL & PHP

PostMan Post.Man na Atlas.cz
Úterý Duben 18 22:29:27 CEST 2000

Nainstaloval som si MySQL. Pri zadavani prikazov v kliente mysql mi vzdy
vypisuje bez ohladu
nato, aky prikaz zadam ERROR 1064. Co to je za chybu?

Po instalacii sa odporuca pridat do PATH adresa bin. Mohli by ste mi
vysvetlit, ako to urobit (mam Win 95 a MySQL je v c:\mysql).

MySQL by som chcel pouzivat PHP (v subore php3. ini som urobil potrebnu
upravu). Subor mysql.php od J. Koseka mi nadviaze spojenie z pokusnou
databazou "test"
(aspom nevypise "Nepodarilo sa pripojit k MySQL"), ale vypise hlasenie:
"Doslo k chybe pri zpracovani dotazu v databazi." Ako sa vytvori v MySQL
nova databaza, ked mi vypisuje stale klient chybu, pripadne do akeho adesara
sa umiestni vytvorena databaza (priklad z knihy J. Koseka)?

---
PostMan