Jaky SQL server (possibly flame) ?

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Duben 28 18:06:58 CEST 2000

On Fri, 28 Apr 2000, David Janko wrote:

> [...]

 Bohuzel omezeni budou. (Soukromne povazuji za zlomovou budouci 7.1).

> U mysql taky slibuji transakce, ale uz dlouho kde nic, tu nic. V postgre snad
> akorad zvetsili query z 8 kb na 16 kb,  vubec si nejsem jist, zda vubec v realne
> dobe uvazuji o zruseni limitu na velikost jednoho pole v tabulce neb by museli

 Ale premysleji a uz je k stazeni i prvni patch, bohuzel to bude az v 7.1.

 IMHO prohledavat neco nad 256 (no dobre 1024) znaku je prasarna. Na to jsou
intexovaci metody ..atd. (hlavne pokud to potrebujes casto..)

> zmenit bin strukturu tabulek (LO nelze prohledavat LIKE a delit to na vice
> sloupcu je pekne neprakticke pokud to potrebujete casto, nehlede na to, za to
> opet zavadi problem s LIKE ...). Predpokladam, ze kazda slusnejsi db ma typ
> variable char, ktery nezabira max.delku ...

 Ano tak to bude v PostgreSQL 7.1.

> To snad ne - pokud chci mit nekolik atomickych operaci v transakci tak nejdrive
> poslu  START TRANSACTION a dokoncim ji COMMIT || ROLBACK. Pokud to neudelam, tak
> snad zadna transakce nebezi (pokud ovsem za transakci nepovazujete atomicke
> zpracovani - ale pak byla mySQL take transakcni ;-) ). Nebo to chapu spatne ?

 Ano. Viz. jak to napsal Honza P.

 Jinak k puvodnimu dotazu: az tu SQL najdete dejte nam vedet ... :-)