Jaky SQL server (possibly flame) ?

David Janko djanko na infoware.cz
Pátek Duben 28 19:20:10 CEST 2000

Honza Pazdziora wrote:

> No one has ever been fired for bying Oracle. ;-))

Ja myslel, ze je to ceska konference ;-)).

A kolik me bude na linuxika stat licence ?
Navic, kdyz jsem tuhle prohledaval oracle.com, tak tam vsechny odkazy na linux hazeli
error :(((. Osobne mam z oracle pocit(netvrdim, ze vse musi byt pravda, je jen pocit
;-) ), ze je to:
 - strasne drahe a s nepruhlednymi licencemi
 - strasne az obludne velke (narocne na stroj i konfiguraci a zbytecne)
 -  de tam vsechno, ale vsechno se dela jinak nez bych cekal ;-)))
Hodnoceni meho znameho:
"Oracle je NAPRD, mame ho tu, drahej jako prase, a skoro nepouzitelnej,
vysoky naroky, apod..." ...

David.