Prava v Postgresu

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Středa Srpen 23 16:35:03 CEST 2000

On Wed, Aug 23, 2000 at 02:19:19PM +0200, Karel Zak wrote:

>  tak to budete muset napsat :-) a nebo podivat do zdrojaku (blba rada, ja
> vim...)

Tohle (nedokumentaci pg_% veci) v dane chvili povazuji za nejvetsi
problem. Jinak se ty tabulky/view nedaji rozumne pouzit a clovek je
odkazany na prohledavani archivu mailinglistu a odvozovani si veci
z odpovedi uvedenych tam, coz sice take jde, ale je to neprilis
efektivni.

 .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, MTB, Spain, ...