Oracle & cizi klice

Čtvrtek Srpen 24 18:40:24 CEST 2000

On Thu, Aug 24, 2000 at 03:53:27PM +0000, Vladimir Naprstek wrote:

> Jenze takto to delat nechci, potrebuji pri vyberu z tabulky urcit, zda zaznam lze nebo nelze a
> nabidnout uzivateli moznost jej smazat....
> Mam totiz data z ruznych zdroju (stare db aplikace, textove soubory atd.) a toto vsechno se
> nahrnulo do tabulky. Na nektere zaznamy jsou odkazy a nektere zaznamy jsou jen smeti. Uzivatele
> si to vsak musi uklidit sami a zkouset jeden zaznam po druhem, zda jde smazat, mi prijde trochu
> detinsky pristup. Navic ne vsechny se budou mazat...

V tom pripade muzete prochazet all_constraints where constraint_type =
'R' a joinem pres view sloupcu dohledavat, kam ze ten FK vede. Ale
budete delat rucne praci, kterou dela Oracle normalne za Vas. Jaky je
rozdil "zkouset jeden zaznam po druhem, zda jde smazat" a "pro jeden
zaznam po druhem volat nejakou funkci"?

 .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, MTB, Spain, ...