zasr. postgr.

Vitek Burda (noname2) burdav na cs.felk.cvut.cz
Pátek Srpen 25 12:43:06 CEST 2000

>         Ja mel totiz za to, ze to_char(timestamp, 'DD/MM/YYYY') = '01/09/2000'
> mi udela timestamp ala DD/MM/YYYY 00:00:00

no misto DD/MM/YYYY je tam 21873614 moznosti jak zadat libovolnou masku... (v
dokundamentaci :) takze si muzete 'vyrobit' rovnou jen mesic a porovnat ho...

>         Dekuji za vysvetleni, PgSQL 7.0 je v mnoha ohledech lepsi a ja mam
> snahu co nejvice zateze presunout do optimalizovanych oblasti primo na
> serveru nez to delat ve vlastni (pomale) rezii, proto se stale ucim nove
> a nove.

to ja chci prave takyyyyyy :)
ono lze vybrat vsechny z treba v PHP pak spocitat jen ty co potrebuju... :) ale
proc, kdyz jeden sql prikaz mi vrati rovnou soucet...

diky vsem za pomoc, du to zkusit upgradnout :|
-------
Vitek Burda