ANSI SQL - tipy a URLs

Pátek Prosinec 1 11:00:46 CET 2000

	Zdravim,

	vzhledem k tomu, ze se na mne obratilo vice clenu teto konference s
zadosti o materialy pripadne URL, nize posilam mail (mirne upraveny),
ktery jsem zaslal jednomu z vas (prvnimu) a verim, ze informace vyuziji
i ostatni. Timto se zaroven omlouvam ostatnim, kteri reagovali na muj
soukromy e-mail, ale odpovidam jim takto.

> Dobry den, uz nejakou dobu shanim SQL 92 standard. Nemate jej?
> Nebo url?

        Domnivam se, ze ve potrebne naleznete zde:

ftp://ftp.postgresql.org/pub/doc/sql/sql1992.txt.gz

Na stejne adrese (ftp://ftp.postgresql.org/pub/doc/sql/) je i navrh
SQL98, mam za to, ze SQL92 je zde v oficialni podobe jak bylo schvaleno,
dalsi veci jako perzistentni
objekty apod. naleznete nepochybne na http://www.ansi.org, kde jsem cca
pred 2 lety podobne dokumenty hledal a vychazel pri psani DP co je a co
uz neni v te ktere norme (SQL86, SQL89, SQL92, navrhovane (drafty) atd.)
Dalsi materialy muzete rovnez nalezt na http://www.iso.org...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno