MySQL a binarni data

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Prosinec 7 11:08:46 CET 2000

On Thu, 7 Dec 2000, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	XML je mozna jen modnim trendem - ac je oproti SGML skutecne asi
> jednodussi pro lidi, kteri byly do te doby zasazeni maximalne HTML...
>
> 	Netrvam na XML, ale na obdobnem jazyku... uvedu nazorny pripad:

 Ale, ano ja souhlasim, jen to musi byt

	XML struktura <--> DB struktura (relacni model dat)

 jinak to nema smysl. XML jen popisuje data - nic vic, je to tedy treba
prevect do nejake "zive" podoby - napr. DB tabulek. Ostatne takove nastoje
existuji.

 naprosto souhlasim: http://mape.jcu.cz :-)

> 	Takovato pouziti povazuji za smysluplna ac jsem si vedom, ze z hlediska
> implementace dnesnich DB stroju neni prilis efektivni... vyvoj vsak muze
> smerovat uplne jinym smerem...

 DB je jen skladiste dat, ktere jde - je-li dobre navrzene - prohledavat
apod. Dalsi veci je interface k tem datum ..XML...Corba...neco...?

 Me by zatim uplne stacilo pokud by zemrelo HTML a web (a spol.) bylo v
XML, ktere by nejen specifikovalo jak bude vypadat page, ale co i *obsahuje*.
To by se to pak prohledavalo.