MySQL a binarni data

Čtvrtek Prosinec 7 13:08:05 CET 2000

>  Jasne, ale uznas, ze interne v DB to nikdy v XML nebude. Bude jen
> interface, ktery to prevede.

	Jiste, na interni pouziti je jakykoli strukturovany zaznam (human
readable) odlisny od procesorove binarne reprezentovatelnych dat rezijne
narocnejsi.

>  mam nekde PHP kod s nazvem MS-SHIT, ktery odstranuje
> <FONT FACE="......"> </FONT>

	:) ten nastroj (mozna jeho ekvivalent) znam, bohuzel vis, co dela i s
temito zakladnimi CSS1 definicemi NetScape Communicator (Win i Lin
verze)? Osobne jsem zastancem oddeleni formy od obsahu - napr. XML DTD a
dokument - mn~am, bohuzel v HTML je to dvojsecna zbran (bud standard,
ale ne kazdy vidi zadany vysledek nebo vsichni vidi to same a nadru se)

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno