OT: Re: Problem with czech special characters / Problem mit tschechischen Sonderzeichen

Jan Tichy jan.tichy na webbie.cz
Sobota Prosinec 9 00:30:39 CET 2000

OFF-TOPIC !!!!!!!!!!!!!!!!!

> Zhrnutie: chlapik ma problem so sortovanim a chcel poslat
> tabulku, ako sa so znakov s nabodenickami urobia ASCII
> znaky. Odpisal som mu, ze nase radenie nie je take jednoduche,
> ze s~ ide vzdy po s, ale napr. kratke a dlhe a' sa nezohladnuje
> a ze bud to vie jeho databanka, alebo ma pouzit locale
> zo systemu.

Po cesku by to bolo lepsie.

Shrnuti: kolega odpovidal chlapikovi, ktery mel problem se
sortovanim a chtel poslat tabulku, jak se ze znaku s
diakritikou udelaji ASCII znaky. Odpovedel mu, ze nase
razeni neni tak jednoduche, ze s~ je vzdycky po s, ale
napriklad kratke a dlouhe a' se nezohlednuje a ze to bud
umi jeho databaze, nebo ma pouzit sluzby ze systemu.

Jan Tichy

  Jan Tichy

  e-mail: jan.tichy na webbie.cz
  web: http://www.webbie.cz/